قـوانین استـفـاده

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

● این قوانین برای ارایـه سرویس های بهتر و پـایدارتر و حفظ حقـوق سایر کاربران بر روی سرویس های اشتراکی شرکت هستند.
- این مفاد ممکن است توسط شرکت FBL Solutions ، بنابر شرایط تغییر، اضافه و یا حذف، و در هر زمان و بدون اطلاع قبلی ویرایش شوند.
- با توجه به اینکه شرکت ما اصل مناسبات و ارتبـاطات خود را بر کیفیت و مشتری مداری قرار داده است ، امیدواریم بتوانیم با همکاری مشتریان گـرامی سرویس های مناسب ارائه دهیم.
با توجه به اینکه شرکت FBL Solutions تابع کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران است و همپنین سرور های این شرکت در كشورهای ایــران و ایالات متحده آمریکا نگه داری می شوند، بنا بر این قوانین شامل کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران + قوانین بین المللی می باشند. (به استثناء سرویس های میزبانی فایل یا ( File Sharing )
بنابراین هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشــده، امآ از نظر قوانین جاری کشور ایران یا آمریکا خلاف مقررات باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب خواهد گشت.


● اگر در بندی از مفـاد این قوانین مشکل دارید، با مـا از طریق سامانه پشتیبانی شركت در میان بگذارید.

● استفاده از مشخصات جعلی در هنگام عضویت در سامانه كاربـری:
در صورت مشاهده استفاده كاربر از عناوین جعلی در هنگام عضویت در سامانه كاربری، كلیه سرویس های كاربـر حذف گردیده و به هیچ عنوان وجه پرداختی مستـرد نخواهد شد. بنابر این در هنگام ثبت نام در سامانه دقت لازم را اعمال نمایید.


● استفاده سخت افزاری از سرور های اشتـراکی - منابع CPU و Ram :
به هر سایتی که بیش از حد از منابع سخت افزاری سرور استفاده کند ، بسته به میزان مصرف ۲ راه حل پیشنهــاد خواهیم کرد :
۱ ) ارتقاء به سرویس های اختصـاصی اعم از سرور مجازی و یا اختصاصی
۲ ) سعی در کاهش میزان مصرف در مدت ۷۲ ساعت

- چنانچه سایتی موارد بالا را انجـام ندهد شرکت حق مسدود کردن سرویس را برای خود محفوظ نگاه می دارد.
هم چنین اگر سایتی در بـازه زمانی بسیار کوتاه مثلا ۲۴ ساعت، مصرفش چند برابر شود و موجب اختـلال سرور و شبکه شود ، شرکت برای به وجود نیامدن مشکل برای سایر کاربران، بدون اطلاع قبلی سایت وی را مسدود خواهد کرد و سپس برای رفع مشکل با مشتــری مذاکره خواهد نمود.
- تشخیص میزان مصرف سایت کاملا با شرکت FBL Solutions می باشد.

● خبـرنامه ها ، ایمیل های تبلیغـاتی و اسپم :
ارسال هر گونه ایمیل تبلیغـاتی ، خبرنامه صرف نظر از مصرف بیش از حد منابع سرور ئ به هر شکل، ممنـوع بوده و هر سایت نمی تواند بیش از ۵۰۰ ایمیل در روز ارسال کند. که این ایمیل ها هم نباید برای مقاصد تبلیغاتی استفاده شود.
- همچنین سایت های بر روی سرور نباید در ایمیل های SPAM تبلیغاتی مورد تبلیغ قرار بگیرند.
- شرکت FBL Solutions زیر نظر بنیـاد SPAMCOP.Net می باشد و تمامی قوانین آن را رعایت می کند.
- سایت های متخلف بلافاصله بسته شده و همچنین در صورت ضرر رســاندن به شرکت جریمه مقتضی در نظر گرفته خواهد شد.

● Chat Room ها :
چت روم ها معمولا بنا به ساختار خود دارای مصرف بسیار زیاد از منـابع هاستینگ بوده و بر روی سرویس های اشتراکی میزبـانی آن ممنوع می باشد. در این مورد شرکت ســرور های مجازی را به شما پیشنهاد می دهد.

● IRC :
بر روی کلیه سرویس های شرکت ممنـوع بوده و شرکت سایت متخلف را بلافاصله مسـدود خواهد کرد.

● بکاپ و نسخه پشتیبـان :

FBL Solutions هم اکنون دارای چندین سـرور بک آپ اختصاصی با ظرفیت چندین ترابایت می باشد. که به صورت منظـم در سرویس های اشتراکی اقـدام به تهیه بک آپ تهیه می نماید.
اما با وجود این امکانات شرکت هیچ گونه مسئولیتی در مورد سـالم بودن بک آپ ها و به روز بـودن آنها ندارد.
- به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان با کاربران بوده و کاربران می بایست از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان در جایی به غیر از سرور ها و تجهیزات FBL Solutions نگه داری کنند.
- در صورت بروز هر مشکل و عدم توانـایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو ها، هیچ گونه اعتراضی مورد قبـول واقع نخواهد شد.

● مسائل خلاف اخـلاق عمومی و مبتدل :
استفاده از سرور های شرکت FBL Solutions برای نگهداری، نمایش، ارسال، تبلیغ و هرگـونه فعالیت در این زمینه اکیدا ممنوع است.

● فایل های تخریبی :
تلاش برای ایجـاد یا ارسال ویروس ها، كرم ها یا تـروجان های اینترنتی ، حملات DOS و Email Boombing و Flood کردن ممنوع است و سرویس بـدون اطلاع مسدود می شود.

● استفاده غیر قانونی از سـرور و شبکه :
مختل کردن امنیت سـرورها و شبکه به هر شکل ممنوع است و در صورت بروز چنین مسـائلی، این شرکت حق پیگرد قـانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را در نزد خود محفوظ می دارد.

- برخی از مصـادیق این اعمـال عبارتند از:
- دسترسی و استفاده غیر مجـاز از داده ها ، تلاش برای دسترسی به اطلاعات دیگر کاربـران و تغییر در آنها ، تلاش برای آزمایش آسیب پذیری شبکه و سـرور ها و ...

● شرایط غیر طبیعی و فورس ماژور :
شرکت FBL Solutions هیچ گونه مسئولیتی در مقابل بلایای طبیعـی، جنگ، آشوب اجتمـاعی، اعتصـاب، محدودیت ها و تحریم های دولتی ندارد و نخواهد داشت.
امـا مام توان خود را برای رفع مشکلات و کاهش اثـرات این رخدادها انجام می دهد. بـروز هر گونه از این موقعیت های غیر مترقبـه، توجیهی بر عدم انجام و تخطی از قوانین این تعهدنامه برای کاربـران نخواهد بود.

● استفاده غیر قانونی :
کلیه سرویس ها باید برای مقاصد قانونی مورد استفـاده قرار گیرند. هر گونه عملیـاتی که مستقیما موجب تخلف شود و یا به آن کمک کند نیز ممنوع است.
- به برخی از این تخلف ها اشـاره می شود. شایان ذکر است ممنوعیت ها منحصرا به این مـوارد ختم نمی شوند :
- قرار دادن هر گونه اطلاعات بدون مجوز از فایل های که تحت پوشش قانون کپی رایت است ( به استثناء سرویس های میزبانی فایل یا هاست های دانلـود )
- سایت های مخالف با قوانین كشورهای جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا ( محل قرار گیری سرورها )
- استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران
- استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
- کلاه برداری های اینترنتی و هرگونـه عاملی که موجب فریب بازدیدکننـدگان شود ( http://en.wikipedia.org/wiki/Phishing )
- سایت های فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستـم هـرمی
- اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قـوم یا کشور
- انتشار اکاذیب علیه دیگران

● اسکریپت های مخرب :
بهره گیری از اسکریپت های آمـاده و یا دست نویسی که موجب فشار زیـاد به سرور، شبکه، پهنـای بانـد و دسترسی غیر قانونی و... می شوند بر روی سرورهای اشتراکی مـا ممنوع می باشند.
- در صورت مشاهده این اسکریپت ها بر روی هاست های مشتری، شرکت مختـار است بدون اطلاع قبلی سرویس را برای همیشه مسدود کند در این صورت هیچ هزینه ای به مشتری برگشت داده نخواهد شد.
نمونه این اسکریپت ها : Rapid Leech , PHPP_r_o_x_y , CgiP_r_o_x_y واسکریپت های ارسال ایمیل انبـوه و شل ها ...

● مالکیت سرویس ها :
مالکیت قانونی سرویس، شخص حقیقی و حقـوقی است که در قسمت کاربـران سایت شرکت ما، سرویس ها تحت حساب کاربری آن شخص قرار دارد.

● برنامه های جانبی :
شرکت هیچ گونه تضمینی برای کارکرد درست هر گونه برنـامه های جانبی که توسط شرکت تولید نشده به کاربر نمی دهد و وظیفه مهیـا کردن امکان خاصی برای سایت و نرم افزار شما ندارد.
اما همیشه سعی می کنـد تمـامی تلاش خود را برای سازگاری سرور با نرم افزار های شما انجام دهد و برای رفع مشکل شما به صورت دوستـانه اقدام نماید.

● تغییرات نرم افـزاری و سخت افزاری :
دنیای وب و میزبانی کاملا در حال تغییر است. همانطور که می دانید هر سال چندین نسخه نرم افزار های جدید همچون PHP و ... عرضه می شوند که مشکلات قبلی را حل کرده و یا امکانـات جدیدی به آن اضافه می کنند،
شرکت FBL Solutions برای سرویس دهی بهتـر، نرم افزار ها را به روز می کند و این وظیفه کاربر است که خود را با سیستم ها و تنظیمـات جدید سرور هماهنگ کند.

● رفع مسئولیـت :
سرویس های شرکت FBL Solutions به همان شکلی هستند که ارائه می شوند. ما همیشـه سعی در بالابردن کیفیت سرویس ها داشته، اما هیچ گونه ضمانت و گارانتی قطعی در مورد بی عیب بودن، امنیت و... ارائه نمی دهیم.
تمامی ضمانت نامه های کتبی و یا شفاهی که توسط کارمنـدان ، نمایندگان و سایرین ارائه می شوند هیچ گونه اعتباری ندارند و شرکت هیچ گونه خسارتی برای عملکرد سرویس خود به هر نح و نمی پردازد.
همچنین این شرکت هیچ مسئولیتی در قبال ثبت شدن دامنه های سفارش داده شده توسط کاربر، قبل از ثبت توسط مـا، توسط افراد دیگر را ندارد. این وظیفه کاربر است که تا زمان ثبت شدن دامنه این راز را که همان نام دامنه است محفوظ نگاه دارد.
این شرکت تحت هیچ شرایطی مسئولیت حوادث احتمالی مانند از دست رفتن اطلاعات به طور کامل را نخواهد پذیرفت.

● مقرارت مالی :
شیوه های پرداخت :
۱ ) در محل شرکت به صورت نقدی
۲ ) واریز به یکی از شماره حساب های ما
۳ ) واریز آنلاین توسط کارت های شتاب در کنترل پنل کاربری از طریق درگاه های اقتصـاد نوین، بانک های ملت و پارسیان یا سامان.
۴) پرداخت از طریق پی پل Pay Pal ، مستـر کارت Master Card یا ویـزا کارت Visa


- هزینه کلیه سرویس ها در ابتدای دوره و به صورت کامل فقط بـا روش های بالا دریافت خواهـد شد.
شرکت می تواند تا زمان تسویه حساب کامل مالی، ارائه سرویس را بصورت معلق نگاه دارد.

● تمدید سرویس ها :
کاربران موظف هستند قبل از اتمام مدت دوره سرویس جهت تمـدید سرویس خود اقدام نمایند. در غیر این صورت شرکت حق مسدود و حذف سرویس مورد نظر را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
شرکت سعی خواهد نمود از طرق مختلف شما را در جریان اتمام سرویس قرار دهد. اما در صورت عدم اطلاع، موجب ایجاد هیچ گونه حقی برای کاربر نخواهد شد.

● تمدید سرور های اختصاصی :
کاربران سرور های اختصاصی ۱۰ روز قبل از اتمام دوره سرویس خود می بایست نسبت به پرداخت هزینه تمـدید اقدام کرده و یا عدم تمایل به تمـدید را به شرکت اعلام نمایند. در صورت تمدید نکردن سرویس از سوی مشتـری، شرکت یک هفته مانده به اتمام دوره سرور را خاموش خواهد کرد. در این صورت اطلاعات محفوظ بوده و در صورت تقاضا تا 72 ساعت مانده به اتمام دوره امکان تمـدید وجود دارد.
- بدیهی است اگر ۱۰ روز مانده به اتمام سرویس ها پرداخت شده و یا عدم تمایل به صورت کتبی ارسال گردد سرور بدون هیچ مشکلی به کار خود تا پایــان دوره ادامه خواهد داد.

● تغییر در قیمت ها :
FBL Solutions می تواند هر زمـان و حسب شرایط بازار، قیمت سرویس های خود را افزایش و یا کاهش داده و از دوره بعد برای کاربر همان میزان فاکتور صادر خواهد شد.

● گارانتی برگشت پـول :
شرکت FBL Solutions فقط در مواردی که مشکل از طرف شرکت باشد و به هر نحو نتواند ارایه سرویس نماید، هزینه را پس از کسر از موارد غیر قابل برگشت و با هماهنگی مشتری در صورت درخواست برگشت خواهد داد.
- ملاک سنجش نظر کارشناسان فنی شرکت بوده که بی تردید بدون جانبداری قضاوت خواهند نمود.
اصل و ایده ما این است که وظیفه داریم مشکلات مربوط به بخش میزبـانی و مشکلاتی که مربوط به شرکت می شود را حل نموده، تا تمامی مشتریـان ما همانند همیشه از سرویس های خود راضی باشند. همچنان که تاکنون این شرکت صداقت و حسن کار خود را به اثبات رسانیده است.

● مشکلات خـارج از وظایف شرکت :
این شرکت تنها در مواردی که مربوط به خدمات میزبانی می شود پشتیبـانی رایگان ارائه می دهد توجه بفرمایید در صورت نیاز به پشتیبـانی در زمینه هایی که به شرکت و سرویس ها مربوط نمی باشد و یا مشکلاتی که خود کاربـر به وجود آورده است شرکت بعد از ارائه فاکتور و پرداخت آن توسط مشتری قادر به انجام و یا رفع مشکل خواهد بود. نمونه ای از این درخواست ها رفع مشکل و یا نصب پرتال ها و یا نرم افزارهای تحت وب مشتریان ، ایجاد مشکل در هاست و نیاز به ایجاد دوباره سرویس ، ریستور کردن بک آپ در صورتی ایجـاد هر گونه مشکل از جانب مشتری و ... می باشد.